Ta tema vsebuje 1 odgovor, ima 1 glas, in jo je nazadnje posodobil/a Borut Jereb 6 mesecev, 2 tednov nazaj.
-
AvtorPrispevki
-
Mirko Slosar – Luka Koper, d.d.Pozdravljeni,
po dolgem usklajevanju Pravilnika o delu na domu smo se zataknili pri vprašanju glede ocene primernosti delovnega mesta na domu. Predsednik uprave vztraja, da mora pooblaščenec za VZD pregledati vsako delovno mesto na domu. Sam sem informativno pridobil (ustno) pravno mnenje, da je dovolj kratko izobraževanje zaposlenega o ocenjevanju ustreznosti delovnega mesta kateremu sledi »izjava o usposobljenosti ocenjevanja pisarniškega delovnega mesta« in v primeru dela na domu, izjava o ustreznosti delovnega mesta na domu. Te dve izjavi naj bi zadostovali. Obisk pooblaščenca za VZD na domu pa bi bil le v primeru izrednih okoliščin (poškodba pri delu) ali na zahtevo zaposlenega na domu.
Zanimajo me vaše prakse oz. kako imate urejeno glede ocene primernosti delovnega mesta na domu.
Hvala za odgovore.
Mirko Slosar, predsednik Sveta delavcev Luka Koper, d.d.
Borut JerebPozdravljeni.
Pri nas vsi, ki delamo od doma po pravilniku nismo imeli nobenega posebnega izobraževanja glede tega, če delaš od doma, saj smo o tem poučeni in delamo interno preverjanje že za delovno mesto v podjetju. Kar se pa tiče preglede ustreznosti delovnega mesta doma smo se dogovorili s pooblaščencem VZD, da mu enostavno pošljemo (slikamo) domačo pisarno in nam potem potrdi ali je mesto ustrezno ali je potrebno kaj doplniti. Zahtevane pa so osnovne stvari, ki so se morale videti na sliki kot so to ustrezna miza, stol, razsvetlava ter prva pomoč (lahko zastarela avtomobilska) in aparat za gašenje požara (takšen ali drugačen). V glavnem nismo komplicirali. V pravilniku imamo pa tudi zapisano, da lahko pooblaščenec tudi osebno pride na dom, kar pa se do sedaj ni zgodilo (pravilnik imamo od junija 2020).Lep pozdrav. Borut Jereb
-
AvtorPrispevki